قیمت دستگاه نانو استیم تفنگی - دستگاه نانو کراتین موی سر

خرید و قیمت دستگاه نانو کراتین یا دستگاه نانو استیم موی سر . برای صافی دایمی مو ، قیمت عمده دستگاه نانو استیم در بانه

قیمت دستگاه نانو استیم تفنگی - دستگاه نانو کراتین موی سر

خرید و قیمت دستگاه نانو کراتین یا دستگاه نانو استیم موی سر . برای صافی دایمی مو ، قیمت عمده دستگاه نانو استیم در بانه

راهنمای خرید لباسشویی v5 در بانه

ماشین لباسشویی LG V5 Becky 9kg یکی دیگر از محصولات تولید شده در سال 2019 است که توسط شرکت کره ای LG طراحی و به تولید انبوه رسیده است ، این ماشین لباسشویی در سراسر جهان معرفی شده است و از آن زمان تاکنون مشتریان زیادی این کار را انجام داده اند.


ماشین لباسشویی V5 همان مدل F4V5VYP2T است که برای تلفظ راحت تر و به خاطر سپردن نام مدل ماشین ، که در بین مردم بیشتر از نام کامل استفاده می شود ، به مدل V5 کوتاه شده است.


ماشین لباسشویی LG V5 از برنامه های شستشوی متنوعی برخوردار است و علی رغم ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر زیادی که ال جی برای خود به ارمغان آورده است ، به یکی از محبوب ترین لباسشویی ها تبدیل شده است.


این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی مانند سایر لوازم خانگی هوشمند LG Smart Company است و می تواند از طریق Wi-Fi داخلی به تلفن های هوشمند متصل شود ، بنابراین به نحوه کار ماشین لباسشویی دسترسی پیدا می کند ، حتی یک برنامه شستشو اضافه می کند.


از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی 9 کیلویی V5 می توان به وجود دو فناوری SPA STEAM و TRU STEAM ، برنامه شروع تاخیر و شستشوی بخار و KO اشاره کرد که جزئیات بیشتری در ویژگی های این ماشین لباسشویی یعنی AI شرح داده شده است. فناوری DD ، موتور درایو مستقیم اینورتر ، سیستم بخار True Steam ، فناوری 6Motion DD ، امکان افزودن لباس هنگام کار و کلاس مصرف انرژی اضافی A +++ ، ما پرداخت خواهیم کرد ، بنابراین بانه اورجینال زوم همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد