قیمت دستگاه نانو استیم تفنگی - دستگاه نانو کراتین موی سر

خرید و قیمت دستگاه نانو کراتین یا دستگاه نانو استیم موی سر . برای صافی دایمی مو ، قیمت عمده دستگاه نانو استیم در بانه

قیمت دستگاه نانو استیم تفنگی - دستگاه نانو کراتین موی سر

خرید و قیمت دستگاه نانو کراتین یا دستگاه نانو استیم موی سر . برای صافی دایمی مو ، قیمت عمده دستگاه نانو استیم در بانه

دستگاه نانو برای صافی مو (نانو استیم) اصل و ارجینال

دستگاه نانو برای صافی مو (نانو استیم) اصل و ارجینال

صافی دایمی مو بدون مواد شیمیایی بدون بو بدون گاز حتی برای خانمها باردار وبچه ها با دستگاه نانوکراتین تقویت کننده ونرم کننده وصافی دایم.با کمترین قیمت ...صافی مو با دستگاه چیست؟ صافی مو با دستگاه. صاف کردن دائمی مو با دستگاه نانو روشی نوین است که به آن یونش حرارتی میگویند. این روش مناسب موهای حالت دار و نرم ... قیمت دستگاه نانو استیم مو 2020 - بازار خرید و فروش کراتین مو ...keratinhair.ir › دستگاه اسپره گان Translate this page بازرگانی آراد کراتین با هدف ارائه و مشاوره محصولات کراتینه و صافی مو در جنوب کشور فعالیت حرفه ایی خود را آغاز نموده است و بعد از گذشت چندین سال به صورت ... Rating: 1 · ‎1 vote احیا و صافی مو با دستگاه نانو استیمrojelab.com › video › videos › احیا و... Translate this page Tir 11, 1399 AP — ابتدا با استفاده از دستگاه نانو استیم، اقدام به باز کردن پولک های مو می کنیم تا جذب مواد بهتر انجام شود. آموزش کامل کراتین موهای آسیب دیده را در ...امروز در وب سایت ویرگول میخواهیم دستگاه نانو اسپری مو هیدروژن رسان استیم تفنگی NANO STEAM GUN را برای شما خریداران عزیز توضیح بدیم. عکس و قیمت ...قیمت و مشخصات دستگاه کراتین پاش نانو استیم (گان ) تفنگی با قیمت مناسب در تهران با کیفیت عالی جوانسازی و اکسیژن رسانی مو می باشد که برای سالن ها مورد ...در این مقاله قصدداریم به معرفی دستگاه نانو اسپری مو nano steam gun برای عزیزان همکار بپردازیم و عملکرد این دستگاه عالی را برای شما عزیزان شرح بدهیم.دستگاه ...

بعد از استفاده از دستگاه نانو استیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قطعا برای داشتن موهایی زیبا و با نشاط باید بعد از انجام تراپی ها و استفاده از دستگاه نانو استیم نیز مراقبت های روتینی را برای موهای خود داشته باشید. اغلب افراد توجه زیادی را بر روی رژیم غذایی و نوع تغذیه خود ندارند. باید بدانید که برای داشتن موهایی زیبا و سالم حتما باید تغذیه ای سالم و مغذی داشته باشید. در صورتی که ویتامین های لازم برای رشد و تقویت موها در بدن وجود نداشته باشد، نباید انتظار داشتن موهای زیبا و با نشاطی را داشته باشید. سعی کنید از شامپوها و مواد مراقبتی شیمیایی کمتر استفاده نمایید. فردی که درباره ی ترمیم موها و استفاده از دستگاه نانو استیم تخصص لازم را دارا است حتما روتین و مراقبت خانگی خاصی را برای شما پیشنهاد خواهد داد. در اغلب موارد توصیه می گردد که از شامپوهای بدون سولفات استفاده گردد. این شامپوها به دلیل وجود کمتر مواد شیمیایی کمتر ضرر کمتری را برای سلامت موهای شما دارند. انواع ماسک ها و سرم ها نیز بهتر است بر طبق توصیه های متخصص استفاده شود. بهتر است با موهای خود مهربان بوده و فشار کمتری را در هنگام شستشو به موها وارد نمایید.

ویژگی دستگاه نانو استیم

  • قابلیت حمل و قرارگیری روی میز کار
  • پاکسازی و جرم گیری مو
  • آماده کردن ساقه مو برای پذیرش مواد
  • ریز مولکول کردن ذرات آب در مقیاس نانو
  • هیدراته و آبرسانی و اکسیژن رسانی مو
  • یونیزاسیون مو
  • افزایش گردش خون در اسکالپ سر
  • جذب رطوبت با اشعه بلوری

https://7glass.ir/nano-steam/

معرفی دستگاه نانو استیم گان، اسپری مو هیدروژن رسان دستگاه نانو استیم گان

معرفی دستگاه نانو استیم گان، اسپری مو هیدروژن رسان دستگاه نانو استیم گان، دستگاهی بی نظیر و باکیفیت برای پاشیدن کراتین و رنگ و مواد مو است. این دستگاه بی نظیر، مواد مو را به راحتی و به صورت یکسان به تمام قسمت های مو اسپری نموده و پخش می نماید. کار با این دستگاه سبب می شود تا دیگر مواد کراتینه و رنگ و دکلره با دستانتان در تماس نباشند و از مضرات این مواد دور بمانید. همچنین استفاده از دستکش، حین کار با مواد مو، راحتی کار را سلب می کند. کراتین پاش نانو استیم گان این مشکلات را از بین می برد.

هیدروژن تراپی چیست؟

شاید نام این تراپی را زیاد نشنیده باشید. معمولا بیشتر افراد تراپی هایی مانند کراتینه و یا بوتاکس را انجام می دهند. اما باید بدانید که هیدروژن تراپی و استفاده از دستگاه نانو استیم در واقع مکمل بسیار مهمی برای همه ی تراپی های مو می باشد. ماده ای که در داخل این دستگاه از آن استفاده می شود فقط آب است. شاید با خودتان بگویید که آب چه تاثیری می تواند در سلامت و ثبات تراپی ها داشته باشد؟ باید بگوییم دستگاه نانو استیم دارای فشار 3/3 اتمسفر است که مولکول های آب را تحت فشار قرار داده و هیدروژن موجود در آب را به مو می رساند. هیدروژنی که توسط دستگاه نانو اسپری مو هیدروژن رسان استیم تفنگی به مو می رسد سبب می شود تا ثبات تراپی ها و مواد استفاده شده در آن ها بسیار بیشتر باشد.

آبرسانی موی سر از طریق نانو استیم

دستگاه نانو استیم همچنین موجب آبرسانی خوب و عالی به موها می گردد. در واقع اگر حرفه ای کاری شما انجام تراپی های مخصوص برای ترمیم و بازسازی مو می باشد انتخاب این دستگاه می تواند به پیشرفت کاری شما کمک بسیار زیادی را نماید. ثبات انواع تراپی ها حتما رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

https://7glass.ir/nano-steam/

فیلم صافی مو با دستگاه نانو استیم

... نانو چقدر است؟ عوارض ناشی از روش ناو برای صافی دایم مو چیست؟ ... صاف کردن دائمی مو با دستگاه نانو روشی نوین است که به آن یونش حرارتی میگویند. این روش مناسب ...

صافی مو با دستگاه چیست ؟ چه نوع موهایی و چ اشخاصی مناسب انجام روش یونش نیستند؟! هزینه روش یونش حرارتی چقدر است؟! هزینه روش یونش حرارتی چقدر است؟! مدت زمان انجام روش صافی نانو یا یونش حرارتی چقدر است؟! آیا کسانی که موهای رنگ شده و هایلایت و دکلره شده دارند میتوانند از روش نانو استفاده کنند؟! احتمال آسیب به مو در روش نانو چقدر است؟ عوارض ناشی از روش ناو برای صافی دایم مو چیست؟ چگونه مشتری میتواند اطمینان داشته باشد از موادی که آرایشگر استفاده میکند ؟

آموزش دستگاه نانو استیم در سایت سون استیم https://7glass.ir/nano-steam/

دوام روش صافی نانو روی مو چقدر است؟ اگر تمام مراحل انجام درست و تخصصی صورت بگیرد یکسال ماندگاری دارد. مدت زمان انجام روش صافی نانو یا یونش حرارتی چقدر است؟! بسته به اندازه طولی و حجم مو و همینطور ضخامت و مقدار فر و وز مو زمان متغیر است البته حدودن بین سه تا شش ساعت زمان نرمال برای انجام این کار است. آیا کسانی که موهای رنگ شده و هایلایت و دکلره شده دارند میتوانند از روش نانو استفاده کنند؟! بله این روش مناسب این گروه هم هست البته برای موهایی که هایلایت و دکلره شده اند باید با تخصصو دقت بسیار زیاد کار انجام شود. احتمال آسیب به مو در روش نانو چقدر است؟ چنانچه این کار توسط مواد اورجینال مخصوص و بصورت کاملا حرفه ای انجام نشود میتواند بطور کامل موها را بسوزاند.و راهی جز کوتاه کردن مو برای مشتری باقی نماند.


در سایت گوگل نوشته دستگاه نانو استیم را از برادران کریم زاده بخرید

Mordad 9, 1399 AP — این دستگاه با داشتن ذره های نانو و تیتانیوم و پوشش الماسی که در سرامیک آن وجود دارد باعث می شود که موهای فر و وز و تاب دار و حالت دار و موج دار را به ...


دستگاه نانو کراتین صافی مو نانو استیم ارجینال در بانه

نانو استیم گان محصول اورجینال کشوره کره است و دارای یکسال گارانتی شرکتیست .

https://7glass.ir/nano-steam/

این محصول توسط خاصیت آنیونی و گرما بخار و فشار اتمسفری باعث تبدیل مولوکولهای آب به ذرات نانومتر شده .

و همچنین با داشتن نور آبی دارای اثر آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریالی می باشد .

آب رسانی به ریشه و ساقه موهای اسیب دیده و تاثیر اکسیژن رسانی به مو برای کراتینه ، ریباندینگ ، پلکس تراپی ، بوتاکس ، رنگ و مش و دکلره از مزایای این دستگاه میباشد .

ترمیم یون های منفی و موی از دست رفته ، افزایش گردش خون و جلوگیری از ریزش ، افزایش گردش خون و جلوگیری از ریزش ، افزایش جذب مواد کراتینه و ریباندینگ همچنین اکسیداسیون و پاکسازی مو و عملیات ترمیم مو در کمترین زمان .

لازم به ذکر است که دستگاه آب رسان تفنگی دارای گارانتی معتبر میباشد .

به جهت حفظ سلامتی این دستگاه بهتر است از اب جوشیده شده استفاده شود زیرا این دستگاه منافذ اسپری اب بسیار ریزی دارد و املاح و رسوبات موجود در اب شهری میتواند با گذشت زمان باعث گرفتگی این منافد شود و کارایی دستگاه را پایین بیاورد .

و لطفا توجه فرمایید که نمونه غیر اصلی دستگاه آب رسان تفنگی یا نانو گان متاسفانه در بازار بسیار زیاد است و نمونه ای که در جهان و سایت های معتبر مثل امازون به فروش میرسد همین نمونه ایست که ما درحال به عرضه اون هستیم .

نانو استیم گان به دلیل استفاده از اب و بی خطر بودن امکان استفاده در تمامی لاین های احیا و صافی و رنگ و دکلره را دارا میباشد و صرفا به دلیل اب رسانی در صورت استفاده زیاد هیچ اسیبی به موهای شما نمی زند .